ویژه برنامه تکریم سادات هم زمان با عید غدیر اجرا می شود 

ویژه برنامه تکریم سادات هم زمان با عید غدیر اجرا می شود 

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت عید غدیر تکریم سادات است و در همین راستا قصد داریم به دیدار حجت الاسلام سید رسول حسینی امام جماعت مسجد رفته و از ایشان تجلیل کنیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت عید غدیر تکریم سادات است و در همین راستا قصد داریم به دیدار حجت الاسلام سید رسول حسینی امام جماعت مسجد رفته و از ایشان تجلیل کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: حضور در گلزار شهدای شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدای حادثه غدیر یکی دیگر از برنامه های ویژه بزرگداشت این عید فرخنده است.


وی بیان کرد: همچنین قرار است هم زمان با عید غدیر جشن برگزار کنیم این جشن به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند از طریق اینستاگرام بیننده این جشن باشند.


جبالبارزی ابراز کرد: دعوت از یک کارشناس دین و سخنرانی در خصوص غدیر و اهمیت بزرگداشت این عید و نیز اجرای نمایش و مولودی از برنامه های تدارک دیده شده برای این جشن است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: برگزاری ۳ مسابقه مجازی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است یکی از این مسابقات، مسابقه نقاشی غدیر ویژه گروه سنی کودکان و مسابقه کتابخوانی غدیر نیز ویژه گروه سنی نوجوانان است.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز مسابقه خطبه خوانی ویژه گروه سنی بزرگسال نیز اجرا می شود و در عید غدیر نیز به برگزیدگان این مسابقات جوایزی اهدا می شود.


جبالبارزی اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و راه اندازی کاروان شادی همراه با برنامه های متنوع نیز از ویژه برنامه های بزرگداشت غدیر است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: کاروان پیاده روی نیز در روز عید غدیر با حمل پرچم یا علی مسیر چهار راه مسجد جامع تا شهدا گمنام‌ را طی می کنند.


وی بیان کرد: آذین بندی مسجد و محله های همجوار و نصب پرچم یا علی بر گنبد مسجد از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت عید غدیر است.


جبالبارزی ابراز کرد: همچنین هم زمان با این عید فرخنده طرح اطعام علوی برگزار می شود و در راستای اجرای این طرح تعداد ۱۱۰ پرس غذای نذری پخت شده و درب منازل نیازمندان تحویل می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: طرح توزیع گوشت قربانی نیز هم زمان با عید غدیر اجرا می شود و بر همین اساس گوشت های قربانی پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند با اولویت نیازمندان  محله مسجد توزیع می شود.


وی یادآور شد: ابتدای دهه امامت و ولایت و هم زمان با عید قربان نیز طرح توزیع گوشت قربانی با هدف دستگیری از نیازمندان محله مسجد اجرا شد.

پایان پیام/ 586